Met de aanschaf van een telefooncentrale voor het MKB investeert u duurzaam in de bereikbaarheid van uw bedrijf. Telefonische bereikbaarheid en communicatie zijn voor een efficiënte en moderne bedrijfsvoering onmisbaar. Vandaag de dag beperkt communicatie zich al lang niet meer enkel en alleen tot de kantooromgeving. Ook daarbuiten is een optimale bereikbaarheid voor u zelf en ook uw medewerkers van groot belang. Snel communiceren en informatie uitwisselen hoort bij de huidige tijd en samenleving. U bent tenslotte serieus aan het ondernemen en wilt als het even kan alle kansen benutten. Een goede telefooncentrale voor het MKB draagt hier zeker aan bij.
Telefooncentrale voor het MKB & het Nieuwe Werken
Het Nieuwe Werken is efficiënter en slimmer werken. Door gebruik te maken van moderne mogelijkheden en technologieën zoals bellen via een telefooncentrale voor het MKB, kunt u onafhankelijk van plaats en tijd werken. Bellen via een VoIP centrale is een uitstekend voorbeeld van een passende oplossing van een telefooncentrale voor het MKB. U belt dan over de bestaande data- of internetverbinding. Snel, efficiënt en kostenbesparend.
Voor het aanschaffen van een telefooncentrale voor het MKB kunt u allereerst via deze site offertes en informatie aanvragen. Aan de hand van enkele vragen ontvangt u binnen 48 uur passende voorstellen van diverse erkende mobiele aanbieders. U bepaalt zelf of en met wie u contact opneemt.
Telefooncentrale voor het MKB: de mogelijkheden
- Omdat de aanschaf van een telefooncentrale voor het MKB een duurzame investering is, gaat u niet over één nacht ijs. Het is van belang eerst voor u zelf na te gaan aan welke criteria een telefooncentrale moet voldoen. We zetten een aantal mogelijkheden op rij:
Een telefooncentrale voor het MKB die contact kan houden met het traditionele netwerk zoals ISDN, Analoog en GSM. U bent dan ook mobiel bereikbaar via het interne nummer. Wanneer u het telefoontje op uw vaste toestel niet beantwoord, zoekt de telefooncentrale contact met uw mobiele telefoon. U bent zodoende optimaal bereikbaar op alle momenten van de dag, zowel binnen- als buitenshuis. - Een telefooncentrale voor het MKB die aan uw internetverbinding kan worden aangesloten. Het spraakverkeer wordt vervolgens op de traditionele telefoonlijnen in het datacentrum aangesloten. Wanneer u bijvoorbeeld thuis aan het werk bent, kunt u eenvoudig een VoIP toestel plaatsen. Via uw eigen internetverbinding wordt het toestel op de telefooncentrale voor het MKB op kantoor aangemeld. Van uw mobiele telefoon hoeft u zodoende geen gebruik meer te maken. Onafhankelijk van waar u zich bevindt, zijn de tarieven van het bellen hetzelfde als de tarieven die gelden op kantoor. Het bellen van en met collega’s is gratis.
Bent u geïnteresseerd in een telefooncentrale voor het MKB? Wenst u ook overal bereikbaar te zijn en wilt u snel kunnen communiceren met medewerkers en klanten? Vraag dan vandaag nog offertes aan en vind de meest geschikte telefooncentrale voor het MKB oplossing.